محل لوگو

ظرفیت محصولات ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد


فروش خودرو به مادران دارای 2 فرزند و بالاتر

آغاز فروش مرحله دوم فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (1400/12/17)

 

طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو ویژه مادران (مرحله دوم) شامل 3 محصول از امروز مورخ سه شنبه 17 اسفند 1400 آغاز شد.

این طرح از امروز آغاز و به مدت 3 روز اجرا می شود و متقاضیان نیز به مدت 3 روز مهلت ثبت نام دارد که موعد تحویل آن ها با قیمت مصوب، 3 ماهه خواهد بود.

رانا پلاس، 207 دستی با سقف شیشه‌ ای و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک از محصولات مرحله دوم طرح ویژه مادران دارای 2 فرزند و بالاتر می باشد.

در طرح فروش فوق العاده، امکان ثبت نام برای مادرانی که تاریخ تولد فرزند دومشان از 19 آبان ماه 1400 به بعد است، فراهم شده است.

در صورتی که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش فوق العاده باشد، مشتریان نهایی از طریق قرعه‌ کشی با حضور نمایندگان نهاد های نظارتی تعیین شده و در غیر این صورت ثبت‌ نام نهایی بدون قرعه‌ کشی انجام خواهد شد. مراسم قرعه‌ کشی این طرح نیز روز شنبه 21 اسفند و همزمان با قرعه‌ کشی فروش فوق‌ العاده برگزار خواهد شد.

 

بخشنامه مرحله دوم پیش فروش محصولات ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

 

ظرفیت محصولات ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد (1400/12/14)

ثبت نام طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرکت ایران خودرو از روز 10 ام اسفند ماه آغاز و تا 3 روز ادامه داشت.

مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای برندگان ارسال خواهد شد.

 

جمع کل شرکت کنندگان حائز شرایط = 190038 نفر
ظرفیت کل = 10000 دستگاه
رزرو کل = 10000 نفر
احتمال برنده شدن = %5.26

 

ظرفیت ثبت نام محصولات ایران خودرو

 

 

فروش ویژه محصولات ایران خودرو به مادران دارای 2 فرزند و بالاتر (1400/12/10)

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» نیمی از ظرفیت طرح های فروش محصولات خود را به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که تولد فرزندشان از 19 آبان ماه 1400 به بعد است اختصاص می دهد.

همچنین ایران خودرو در نظر دارد این طرح را همزمان با سایر طرح های فروش ویژه اجرا کند و در صورتی که تعداد مادران متقاضی این طزح بیش از ظرفیت فروش باشد، ثبت نام از طریق قرعه کشی انجام شده و در غیر این صورت بدون قرعه کشی ثبت نام انجام می شود.

پس از ثبت‌ نام اولیه، اطلاعات مادران برای تایید شرایط به مراجع ذی ربط ارسال می‌ شود و پس از آن امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

برنامه فروش فوق العاده ایران خودرو از روز سه شنبه 10 اسفند شروع و به مدت 3 روز اجرا می شود.

در طرح فروش ویژه خودرو به مادران دارای 2 فرزند و بیشتر، 4 محصول پژو پارس، پژو پارس با موتور TU5، پژو 207 دستی با سقف شیشه‌ ای و دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک با موعد تحویل 3 ماهه عرضه خواهد شد.

 

فروش فوری محصولات ایران خودرو

 

بخشنامه اصلی فروش محصولات ایران خودرو به مادران دارای 2 فرزند

foroush mahsoolat irankhodro – esfand 1400 – www.entekhabclick.com

 

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 57

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما